influensa

I sommar ska jag se Kent x3, fly till Island, spendera någon vecka på Gotland.


Jag längtar till gymnasiet (bara ett halvår kvar nuuu)

Bästa maten är nog pizza.

Jag skulle vilja resa oftare, gärna till London, Paris, Australien, Italien och en massa andra ställen. (om två år blir det New York/Indien, fett pepp)

Just nu läser jag Anne Franks dagbok, i skolan. Jag ska ta mig till biblioteket snart, behöver något bra att läsa.
Jag faller för personer jag inte borde falla för & som aldrig kommer falla för mig.

Jag är beroende av choklad, ipren, min dator.

Jag ångestar över allt. Min kropp, mitt utseende, skolan, relationer. Att jag tappat kontakten med så många.

Jag önskar att världen vore bättre, att jag var en intressant person.

Jag tittar helst på Sherlock, How I met your mother, Harry Potter-filmerna ♥

I helgen ska jag sova, sova, inte åka till falun, försöka bli frisk/fisk och måla.

Kvällen tillbringar jag oftast ensam, framför tvn. Om jag fick bestämma: på konsert.

Jag skulle behöva ett liv.
och just det: är sjuk, har över 39 graders feber och har knappt ätit idag, saknar hanna, känner mig ensam, mår allmänt dåligt. Life's good!

Kommentarer
Postat av: emms

åh Sherlock. Är så extremt nyfiken på nästa säsong.

2012-03-19 @ 21:08:19
URL: http://virvel.devote.se

Släng in en kommentar va:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din sida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0