hur långt man än har kommit är det alltid längre kvar

Hur man reder ut kaos: var sjuk en vecka och se till att det är en vecka då du missar mycket. Veckan efter blir såhär: panikplugga varenda vaken timme av dygnet, oro för prov, och hela tiden fullt upp i huvudet.
Det är alltså detta jag ägnat mig åt sedan jag skrev sist. Dödat tid, slutat tänka. Varit glad och försökt ignorera det faktum att mitt leende är sjukt fult när jag inte kan kontrollera mig. Men jag tror inte att han tänkte på det.
Blev påmind om att jag ju faktiskt hade en Hungerspelen-pocket i min ägo (annars är jag stammis på biblioteket, det är sällan jag köper böcker). Den räckte i fyra dagar.
(till flickan med fjärilarna: påminn mig att visa dig bilden. Jag har glömt bort det för länge nu. Ta hand om dig)
.
och jag får ju inte glömma:
(till gubben som bär solglasögon inomhus: sluta aldrig sjunga.)

Kommentarer
Postat av: rebecca

sv; JAA vISST ÄR DEN <33

är jag flickan med fjärilarna? :D

och fjärilen, så underbart vacker <333

och gubben med solglasögon haha :D håller med dig hihi

2012-03-30 @ 21:46:47
URL: http://kentspoke.blogg.se/
Postat av: Mitt747

du är så vacker att jag bara nej jag vet inte du är så vacker, vännen.

2012-03-30 @ 22:21:12
URL: http://www.watercolours.devote.se
Postat av: Rebecca

sv; åh, du är så fin. vill bara krama om dig!!!! oroa dig inte över mailet, vet inte om jag kommer hinna svara nu på påsklovet för ska till Skåne tisdag till fredag och sen resten av helgen måste jag spela glad och fira med mamma så ja...men puss finaste Erika!

2012-04-01 @ 18:38:52
URL: http://kentspoke.blogg.se/

Släng in en kommentar va:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din sida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0