vad är det politikerna aldrig nämner?

Nu är det så att jag börjar om igen. För typ tionde gången eller något. Lyckas aldrig skriva något vettigt, men nu ska jag verkligen försöka. Nu ska det blir något bra. Eller i alla fall lite mer intressant. Den som dör får se.
Idag är det onsdag, och snöstorm. Kanske inte borde kalla det storm men det blåser och snöar och är kallt. Så, här sitter jag, framför tvn med en kopp te, tittar på dåliga tv-serier som jag sett förut. Min vardag är tom. Men det är helt okej.
Hade en mycket fin helg. Den började med ett besök i huvudstaden med en massa fina människor, och slutade med middag och sällskapsspel hemma hos Hanna. Har inte spelat twister på evigheter och det var sjukt kul. Där någonstans fick jag på något sätt rött läppstift på kjolen.
Såhär ser min lugg ut numera:


Kommentarer
Postat av: emms

öskar att jag hade fått se dig lite längre, dock.

(hej hej hej finaste erika)

2012-02-16 @ 18:34:19
URL: http://virvel.devote.se
Postat av: Mitt747

du betyder, (och du är en av de finaste jag vet).

ville krama dig lite längre, tack för att du var där.

2012-02-17 @ 22:13:41
URL: http://www.watercolours.devote.se
Postat av: rebecca

åh vad fin klädsel!!! sådan tröja har jag också! och så har jag hängslen och shorts...vi är ju väldigt lika du & jag Erika och jag finner något väldigt fint i det :D

2012-02-26 @ 17:16:00
URL: http://kentspoke.blogg.se/

Släng in en kommentar va:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din sida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0